Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Ύμνος εις την ..ΠΑΔ

Ξεκίνησε σαν χιουμοριστική καλλιτεχνική εξωτερίκευση φίλαθλων αισθημάτων των φίλων της ραδιοφωνικής εκπομπής Fight Club και συνεχίστηκε πιο οργανωμένα σαν διαγωνισμός «Στιχοκαυλαντικής» στο site της εκπομπής. 

Το concept: η παράλλαξη/παραμόρφωση/προσαρμογή των στίχων γνωστών τραγουδιών ώστε να ταιριάζουν στο ύφος του θέματος της εκπομπής, τα ..καφρο-ποδοσφαιρικά δηλαδή. Τα αποτελέσματα μοναδικά! Ακούστε τις τρεις καλύτερες διασκευές που με ψηφοφορία ανέδειξαν οι φίλοι της εκπομπής:
«Έπαψες Σαβέφσκι να θυμίζεις»
«Ο Πίπο της ειρήνης»
«Ωδή στον Ξεκούτιασον».

>>>

Σφόδρα επηρεασμένος από αυτό το κλίμα κι ολίγον σκασμένος απ' το καθημερινό -ωραίο όμως- διάβασμα για τις τυπικές εξετάσεις, στη διαδρομή σπίτι-Αγ. Σοφίας προς συνάντηση του Α., ένα Σάββατο μεσημέρι, μου ήρθε «ντούκου» που λένε η ..στιχοκαυλαντική μετάλλαξη των «Βυθισμένων Αγκυρών» (του Μίλτου Πασχαλίδη) σε Ύμνο για τις Πρακτικές Ασκήσεις Μικροδιδασκαλίας (ΠΑΔ). Οι ΠΑΔ είναι το ..κλου του όλου προγράμματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, πρότυπες 15λεπτες διδασκαλίες που εκτελούμε μπροστά σε ομάδα συμμαθητών. Ο καθρέφτης, δηλαδή, των θεωρητικών γνώσεων που προσλαμβάνουμε. Η αδυναμία μου!

Τι λέτε, προλαβαίνουμε τα drafts για τη Eurovision?


>>>

Πρακτικές Ασκήσεις

Διασκευή: adis99
Μουσική: Μίλτος Πασχαλίδης

Θα κατεβάσω απ' το κεφάλι μου ιδέες
και μ' ένα σχέδιο μαθήματος γραμμένο,
ξέρω τα λόγια μου τα πιάνουνε κεραίες
μήπως θα πρέπει τελικά να βρω πατέντες
και με το θάρρος μου απ' τα γόνατα κομμένο.

Όμως απόψε πρέπει να τα καταφέρω
δεν έχω δύναμη τα λόγια μου να βγάλω,
μακάρι να 'τανε κάτι άλλο που να ξέρω,
μακάρι να 'τανε και πάλι να λουφάρω
και να τους πω «πάμε, για μπύρες θα σας βγάλω».

Δεν ξέρω ποιον αυθέντη να ρωτήσω
και στην Ασπαίτε έχω ξοδέψει τη ζωή μου,
νιώθω τις γνώσεις μου να με τραβάνε πίσω
στις απορίες μου απάντηση δεν βρίσκω,
Μικροδιδασκαλία πες μου πώς ν' αρχίσω.

Μπαίνω στην αίθουσα κι αρχίζω να παρλάρω
κι όσα τους λέω δεν μπορώ να τα πιστέψω,
να μην ξεχάσω τις ασκήσεις να τσεκάρω,
να μη φοβάμαι τον αέρα να τους πάρω,
πόσες βλακείες είπα για να ξεμπερδέψω.

Δεν ξέρω ποιον αυθέντη να ρωτήσω
και στην Ασπαίτε έχω ξοδέψει τη ζωή μου,
νιώθω τις γνώσεις μου να με τραβάνε πίσω
στις απορίες μου απάντηση δεν βρίσκω,
Μικροδιδασκαλία πες μου πώς ν' αρχίσω.


>>>

Ακούστε το πρωτότυπο τραγούδι του Μίλτου εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου