Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

SeptemberFest

Today's Soundtrack:
Ελύτης | Παπαδημητρίου | Αρβανιτάκη
"Όλα τα πήρε το καλοκαίρι / κι εμάς τους δύο χέρι με χέρι"

Οι 30 μέρες που άλλαξαν τον κόσμο.

Τον κόσμο μου.

Τριάντα σεπτεμβριάτικες μέρες, και φέτος. Ξανά. Το δικό μου SeptemberFest. Και έξω και εντός μου, που έλεγε ένα παλιό σύνθημα.

«Έχει αλλάξει ο..»..
«Κάτι έχεις εσύ»..
«Τι συμβαίνει στη ζωή σου, μίλα μας»..


Συνέβη Σεπτέμβρης. Τόσο απλά. Σας είχα προειδοποιήσει, μη μου λέτε όχι, σας είχα προϊδεάσει. Ότι αυτό το μήνα ειδικά γίνονται πράγματα που σαλεύουν, αλλαγές και ανακατατάξεις, αλλοιώσεις και συναισθηματικοί ..τραμπαλισμοί. Και έγιναν! Ελπίζω να το είδε ο καθένας στην μικροσκοπική ζωούλα του. Ελπίζω ότι όλοι νιώσατε τι εστί Σεπτέμβρης. Εγώ το ένιωσα για τα καλά. Κι ας το περίμενα, δεν το περίμενα τόσο!

Κάθε χρόνο συμβαίνουν: οι 30 μέρες που αλλάζουν τον κόσμο (μου).

Και τώρα; Τώρα τέλος; Επιστροφή στο νήμα που κόψαμε τον Αύγουστο;
Δε θ' αφήσει τίποτα πίσω του ο Σεπτέμβρης; Θα παραμείνει απλά μια «μαγική» παρένθεση;

Ποιος να πει..

Παίρνω τη ..σανίδα μου κι αρχίζω να γλιστρώ πάνω στα απόνερα αυτής της παρένθεσης. Για πόσο θα με σπρώχνουν ακόμα; Για πόσο θα ισορροπώ χωρίς να μπάσω νερά; Με το 'να χέρι κρατώ το νήμα του Οκτώβρη που έρχεται φορτωμένος, με τ' άλλο το μπολιάζω με το νήμα του Σεπτέμβρη που εκπνέει απόψε, προσευχόμενος να πιάσει το μπόλι! Να καρποφορήσει η νέα χρονιά που ξεκίνησε. 

Όπως και να 'χει, ποιος να πει.. την Άνοιξη θα φανεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου