Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Το sms του Γενάρη



«Δεν θ' αγαπούσες ποτέ μια γυναίκα σαν κι εμένα, έτσι;»
«Αυτές που αγάπησα έφυγαν».
«Εγώ θα μπορούσα να μείνω. Τίποτε δεν έχω να χάσω».

Τα λόγια της μ' αναστάτωσαν.
Ήταν ειλικρινής.
Άνοιγε την καρδιά της.
Προσφερόταν.

«Δεν θα το άντεχα να μ' αγαπάει μια γυναίκα που δεν έχει τίποτε να χάσει. Η αγάπη είναι ακριβώς η πιθανότητα να χάσεις».



* Απόσπασμα από το βιβλίο του Jean-Claude Izzo «Το μαύρο τραγούδι της Μασσαλίας» (εκδ. Πόλις, 2007, σ.188). Μ' αυτή την πιθανότητα ανά χείρας ξεκινώ τα βήματα στο νέο Χρόνο που ξημέρωσε. Την πιθανότητα να χάσω. Αυτή η αγωνία μου, αυτή και το κίνητρό μου.
* Η φωτογραφία με τίτλο «Αυτό είναι αγάπη», είναι του Γιώργου Χατζησταύρου, από την έκθεση "Rrose Selavy ou Eros c'est la vie". Τη βρήκα εδώ.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/1/12, 10:40 π.μ.

    Και όμως, adis99, όταν ξεκινάς με την πιθανότητα να χάσεις, τότε είναι που βγαίνεις πάντα κερδισμένος. Δεν μπορώ να μην το ξαναπώ: the cost of doing nothing is greater than the cost of doing something.
    Καλή μας χρονιά..
    Georg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που αρέσει σε κόσμο η φωτογραφία μου κι ακόμη περισσότερο που τη βρήκα έτσι τυχαία :)

    ~Γιώργος Χατζησταύρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρά μου που τη φιλοξένησα. Από την πρώτη στιγμή που την είδα στα Νέα, την κράτησα μέχρι να βρω το κατάλληλο "περιτύλιγμα". Τεχνικά δεν μπορώ να τη σχολιάσω, αλλά θεματικά/νοηματικά βρίσκω κάθε φορά νέο επίπεδο ανάγνωσης. Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εάν θες μπορείς να βρεις όλο το σετ της συγκεκριμένης φωτογράφισης στο λινκ παρακάτω :)
    http://photothessaloniki.ning.com/photo/photo/listForContributor?screenName=0gx6s8spppo6y

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωω..!
    Ευχαρίστως θα "κλέψω" μελλοντικά (με τη σιωπηλή άδειά σου και τις απαραίτητες αναφορές) κάποια από την ίδια θεματική, που ομολογώ μου άρεσε εντόνως!
    Σ' ευχαριστώ ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή