Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Της απώλειας


Σε σκεφτόμουν όλη μέρα, σήμερα. Δεν ξέρω γιατί, δεν έγινε κάποια συζήτηση για σένα, δεν είδα κάτι που να σε θυμίζει, τίποτα απολύτως. Κι όμως, από την ώρα που ξύπνησα σε είχα στο μυαλό μου.

Πέρασα όλο το πρωινό με φίλους, το απόγευμα έγραψα λίγο, διάβασα λίγο, το βράδυ είδα τρεις ταινίες, τη μια πίσω από την άλλη. Κι εσύ εκεί, στην άκρη του μυαλού, να κυριαρχείς στις σκέψεις μου.

Πόσο μου λείπεις, νάξερες πόσο μου λείπεις! Είναι τόσα που θέλω να σου πω, είναι τόσα που έχουν γίνει και δεν τα ξέρεις, έχει αλλάξει τόσο η ζωή μου αυτές τις λίγες μέρες που δεν θα το πίστευες. Ή μήπως όλα τα γνωρίζεις και χαίρεσαι με τα χαρούμενά μου και λυπάσαι με τα λυπητερά μου;

Λένε πως ονειρεύεται κανείς την τελευταία σκέψη του πριν τον ύπνο. Ψέμματα. Σε σκέφτομαι, επίτηδες, σχεδόν κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ. Ποτέ δεν ήρθες στον ύπνο μου, ούτε μια φορά, τόσες μέρες. Κι εγώ περιμένω, σε περιμένω κάθε βράδυ, να σε ξαναδώ να μου γελάς. Γιατί δεν έρχεσαι; Πας στα όνειρα της μαμάς, πας και στα όνειρα του Αντώνη. Σ’ εμένα γιατί δεν έρχεσαι;

Ξέρω, γελάς τώρα, και με κοροϊδεύεις. "You can’t see dead people", ψιθυρίζεις και ξεκαρδίζεσαι. Πόσο έχω λαχταρήσει το γέλιο σου, νάξερες..

Γύρισα σπίτι και βρήκα τα πράγματά σου όπως τα άφησες εκείνη τη μέρα, για λίγο καιρό θα 'φευγες άλλωστε.. Τα ρούχα στο κρεβάτι, τα βιβλία στο κομοδίνο με τις σελίδες τσακισμένες. Τις πρόσφατα ανοιγμένες ιστοσελίδες στο κομπιούτερ που κοίταξες.

Μου λείπει η παρουσία σου, μου λείπει και ο άντρας που ήσουν. Μα, νομίζω, πως περισσότερο μου λείπει η ωριμότητά σου, που δεν θα συναντήσει ποτέ τη δική μου.

Μου λείπεις πολύ, και πονάει.

Rope breaking on Man
holding stone heart on Hillside
Today's Soundtrack:
Eddie Vedder - Tuolumne

* Όσο μεγάλη και ό,τι λογής κι αν είναι μια απώλεια, δεν είναι ποτέ οριστική. Το για πάντα και το ποτέ είναι τόσο μα τόσο σχετικά σ' αυτή τη ζωή, αγαπητοί μου Φ και Κ. Κάποτε θα συναντήσουμε ξανά τους χαμένους, κι εκείνοι θα μας ποθούνε κι όταν ακόμη θα 'χουμε συνηθίσει την απώλειά τους, όταν δε θα τους ψάχνουμε πια. Τους ζωντανούς-χαμένους πώς θα ξανάβρουμε μου λες..

* Βασισμένο σε ανάρτηση της Nina C.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου