Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

δεν ήμουν τέλειος

Σκατά.
 
Ήμουν κοντά. Ήμουν ερωτικός και φλογερός όσο το επέτρεπε η κίνηση στους δρόμους. Ήμουν ενδιαφέρων. Ήμουν ευγενικός. Ήμουν γενναιόδωρος. Ήμουν ανεκτικός. Ήμουν αστείος (αφού είναι τόσο αναθεματισμένα σημαντικό). Μοιραζόμουν ό,τι γινόταν να μοιραστώ (κι αυτό δεν είναι δυνατόν με όλα). Οι γυναίκες όσο μισούν άλλο τόσο αγαπούν την αδυναμία στους άνδρες, κι η θετική ανταπόκριση που είχα με έκανε να σκεφτώ πως ήμουν αδύναμος με τον σωστό τρόπο και όχι με τον λανθασμένο. Φυσικά, δεν ήμουν τέλειος σε καμιά από αυτές τις ανθρώπινες δεξιότητες, μια που ποτέ δε σκέφτηκα πως έπρεπε να είμαι. Στο έντυπο για την άδεια δεύτερου γάμου θα έπρεπε να γράφει: «Οι υπογράφοντες συναινούν πως κανείς από τους δύο δεν οφείλει να είναι τέλειος». Ως σύζυγος τα κατάφερα περίφημα. Περίφημα.
 
***

Ξέρεις, η καρδιά δε διακρίνεται απ' το πόσο αγαπάς, αλλά απ' το πόσο σ' αγαπούν οι άλλοι.


* Από το μυθιστόρημα του Richard Ford, Η χώρα όπως είναι, εκδ. Πατάκης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου